wtorek, 11 grudnia 2012

Oryginalne wnętrza

W aranżacji mieszkań najważniejszy jest dobry plan. Jeśli go znajdziemy, wykreowanie spójnej koncepcji aranżacji i jej realizacja mogą być znacznie prostsze. Ten blog ma służyć temu, by podsuwać innym różne inspiracje. Inspiracją do zrobienia interesującego wystroju wnętrza może być wszystko, począwszy od barwy, czy faktury, poprzez meble, aż po dobrze dobrane akcesoria. Czasem jeden detal zadecyduje, by na jego bazie oprzeć całą koncepcję wystroju, a mieszkania były bardziej oryginalne.
Na tym blogu staram się przedstawić właśnie podobne drobiazgi. Elementy, które inspirowały mnie przy aranżacji mojego mieszkania, ale również i takie, które zupełnie mi nie leżą, a jednak mi się podobają. Jestem pewien, że w fotografiach i tekstach przedstawianych na blogu znajdzie się coś, co zainspiruje także Was. Staram się zachowywać różnorodność. Nie ukierunkowuję swojego bloga na jeden konkretny nurt, nie kreuję się być ekspertem, ani nikomu będę niczego dyktować. Cały czas poszerzam swoje zainteresowania, poznaję inne style i pomysły.
Postaram się być w zgodzie z nowinkami ze świata dekoracji wnętrz. Staram się za to dzielić się pomysłami wyszukanymi gdzieś w sieci czy w czasopismach wnętrzarskich, po to, by trafiły do jak najszerszego grona odbiorców. Jeśli jakiś mój pomysł da wam impuls, będzie to dla mnie nagroda.